Everything is gonna be okay.

Imorgon kommer papi och Lena på middag hos oss, så jag kan inte göra mycket annat än att sova och ta det lugnt på dagen. De kommer tydligen vid halv fem, vilket betyder att jag inte kan göra någonting annat på dagen. Sen kommer jag vara för trött för att ens orka hitta på någonting med någon på kvällen. Kanske Mattias, om jag är up for it. På Söndag är det tillfälligt planerat att Milkan ska slagga här, det känns som att det var ett tag sedan vi umgicks och typ, ja jag vet inte. Även fast det inte ens var det så, känns det bara som det. Och nu när det är lov så vill jag fanimig hinna med att träffa the important ones och eftersom hon är en av de viktigaste så kan jag inte glömma bort henne, eller hur? På Onsdag är det nyår och jag är pepp, extremt pepp för att vara exakt. Jag har ingen aning om vilka personer jag kommer träffa på den där festen, men jag bryr mig inte. Jag har Issa och Milkan, jag klarar mig väldigt bra med enbart dem, oh yes. På tal om nyår så måste jag kirra guldig ögonskugga i olika nyanser och sen måste jag snacka med Milkan och planera lite smått. Jag ska dessutom (kanske?) sminka henne, det lär bli kul. Får hoppas att jag inte failar stort då bara. Jag brukar ju vara ganska skillad på det, ibland.
Har också planerat med Karin the cake att vi ska ses någon gång under lovet. Jag saknar henne, faktiskt. Och vad ska vi göra? Jo, jag föreslog att vi skulle gå och se Twilight vilket hon muntert gick med på. Woho, 3:e gången jag ser den alltså! I can't wait. Det suger att den bara finns att ladda ner med kass kvalité för jag lovar, om jag hade den filmen här hemma så skulle jag se den typ varje dag nu på lovet. Jag kommer antagligen se den en del gånger när jag äntligen lyckas kirra en med bra kvalité. Läser ju New Moon nu och ja, jag kan inte säga annat än att den är så bra. Jag kan nästan inte sluta läsa den. När jag är klar med musiknedladdningen så ska jag dissa Rasmus och Karin lite och läsa, läsa tills jag typ, blir hur jävla trött som helst.
Jajuste, jag gick ju och la mig jättetidigt, tio i sex. Mysigt, va? Jaja, to the meaningless point - jag är inte trött. Serri. Jag sov i fyra korta timmar men jag är ändå inte trött? Eller, jag kanske är det. Har bara inte lagt märke till det eller något. Men fy fan, jag vill ju.. eller.. jag vet inte ens om jag vill vara trött. Jag ska ändå bara slacka sönder hemma hela dagen imorgon. Pappa kommer liks, då behöver jag inte ta på mig bautafina kläder eller något i den stilen.
Nu ska jag fortsätta med musiknedladdningen, sen är det New Moon (och kanske en kopp tropical fruit?) som gäller för mig. Pusspuss på er! och ursäkta det extremt långa inlägget. Hihih.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Omeh. Orka att du dissar mig :(



-stänga av internet till musiknedladdning-

2008-12-27 @ 01:47:52
URL: http://www.only-vip.net
Postat av: Sandan

Haha puss <3

2008-12-27 @ 02:18:48
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Nyår lär ju äga skiten ur hela världen! D: Och jag tänkte lite på det, vi kanske ska testa sminkningar imorgon när jag slipar hos dig då? För att vara surebacons liks :D

PUSS!

2008-12-27 @ 21:32:32
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Skitbra! Det gör vi! :D och så kollar vi på twilight också, SUPER!

2008-12-28 @ 10:23:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

STYCKEINDELDNING, kkthxbai.

2008-12-30 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0