Everytime i think of you I puke.

Jag är duktig. Har kirrat bildarbetet om Victor Vasarely, skrivit brevet till August Strindberg och pluggat massa till So-provet imorgon. Ikväll blir det mer so, massa matte och lite engelska. Måste läsa ut Of Mice and Men. Nu sitter jag här och chattar med Thuumas och Milkan och dampar sönder på mitt tangentbord. Det är typ hur segt som helst! :@ På HKn idag så gjorde vi räkstuvning, grillade mackor och skit. Sen gjorde vi pepparnötter, de blev bäst. <3 Snackade med Camillamilla efter svenskan, om hur det gick i alla ämnen och så. Är skitnervös inför höstbetygen, nationella och slutbetygen (ofc). Jag kommer typ dö. På Fredag börjar jag jobba, kommer bli fett nice.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snuperpluggis är vad du är, and that's a good thing my dear!



räkstuvning.. -dr00l- omnomnom.

2008-12-09 @ 17:26:34
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

You bet I am! :D



Hahaha, ja gott vare! :*

2008-12-09 @ 17:30:37
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0