I bet that you look good on the dancefloor.

Mathilda knallade iväg till bussen för ett tag sedan, så nu sitter jag här och typ, mesar sönder framför datorn. Ska snart kirra te, vira in mig i en filt och läsa New Moon. Den är så grymt bra och det känns helt unbelievable att jag inte har läst en enda sida ur den sen iförrgår kväll. Så jag måste catcha up lite och läsa några kapitel snart. Och juste - igår så var jag och Mathilda i Kungens Kurva (Heron City) och såg Twilight. Vi hade så tråkigt så vi körde på lite impulsiv-style och drog dit och såg den - blev inte dissapointed den här ggn heller. Det känns bara som att den blir bättre och bättre för varje gång jag ser den. Man lägger märke till nya grejer, och sen är det nice att man läst boken också. För serri, nu fattar jag fan allting. Plus att det borde nämnas mer grejer i filmen men jag antar att folk som inte läst boken bryr sig om det de inte förstår sig på.
Nu lyssnar jag på Laakso - Baby Close, det är nice att jag hittat nya band att lyssna på. Är så pepp över att min nano antagligen kommer imorgon, jag blir så happikat. Och nu har jag tydligen fått reda på att en till polare ska ha fest på nyår - kan det bli bättre? Får snacka mer med Mathilda om det där, det kanske blir fest-cruising på nyårsafton, det vore nice det!
Igår fick jag reda på att Mathilda är lite rolig i bollen när hon är trött (och inte lite rolig, utan typ extremt rolig). Först var hon jätteparanoid när vi var på väg till Skärholmen efter bion, det var kul. Jag skrattade nästan för mycket. Sen låg hon i min säng i typ 30minuter och berättade värsta berättelserna om det hon såg i skallen, det var askul! Tycker synd om Andreas som låg i rummet bredvid och försökte sova, jag kunde fan inte sluta skratta ._.
Tack för en underbar Söndag och Måndag honey <3

Btw. Vi såg Långben the Movie och Jumanji imorse också. Bra filmer det!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nää, vi fattar NÄSTAN allt! (hans snubbens röda ögon)



jag pallar fanimiginte cruisa någonstans på nyååååår, däremot ska massa polare typ samlas utanför centrum? ;O



Hahahaha, stackars Andreas XD

Tack själv <3

2008-12-29 @ 23:15:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Haha okej det fattar vi inte! Men we'll find out, soon enough. Det kanske berättas, ngn gång.. :Q



Hahaha, men va.. tyresö, polare, nyår, va? D:



<3

2008-12-29 @ 23:52:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0