I don't want to miss the last train.

Sitter hemma hos Mattanpattan atm. Vaknade runt 11 och har typ enbart käkat frulle sen dess, annars har vi bara legat i hennes säng, snackat och lyssnat på musik. Igårkväll var min sista arbetsdag på posten, skönt men ändå ganska tråkigt att man inte kommer träffa de flesta som man arbetat med liks. Var värsta senila käringen igår och glömde nalla Patrics msn, vad fan är det med mig? Nu hittar jag inte ens mannen på facebook så det var ju jävligt idiotiskt, Sofia.
   Mathilda duschar nu. Jag har ingenting att göra så jag sitter här och, ja, bloggar och lite sånt där ni vet. ;) Jag, Mathilda and the family ska till gamla stans julmarknad idag, får hoppas det är värt. Annars drar vi väl någon annanstans och köper lite julklappar. Nej precis, jag har inte handlat klart än. Har kvar lite till pappa, Andreas, Lena och något småttigt till Mathilda. Jag vet vad jag ska få av henne! :D Men det kan jag inte säga, då blir det tråkigt, ehuuhuh.

Kan någon langa julafton nu, plox?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0