I know I'm not a hopeless case.

Imorse kollade jag fel busstabell vilket betydde att bussen inte alls gick 10:57 utan den gick 10:48, så jag missade bussen och var tvungen att vänta till 11:18, snacka om att vara stressad. Sprang till tuben i Gullmars, gick uppspeedat till Regeringsgatan och hann precis - NK öppnade när jag kom dit. Klippningen gick ganska snabbt och jag må säga att jag är väldigt nöjd även fast man säkert inte ser så jättestor skillnad (jag slår vad om att det bara är jag som ser the difference). Efter det så drog jag och köpte julklapp till pappa, försökte komma på annat men Sanna och jag hade inte den imaginationen precis. Har dock kommit på två grejer till som jag och Andreas ska kirra (:

Uhh. Jag har laddat på mig med två energidryck och lite f00d till kvällen. Pappa skjutsar mig vid tjugo över tre och aa, jag är lite nervös, även fast jag har jobbat där en kväll. Ska möta Camila vid entrén lite tidigare för vi tyckte att det kändes bäst, haha. Nu orkar jag inte blogga mer. Jag har haft en bra helg iaf. Har kommit fram till att jag orkar med att göra saker på Söndagar också, så den dagen ska inte slängas bort nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0