I know that you exist.

First day @ posten imorgon. Känner mig pepp och skitnervös på samma gång. Tänk om jag glömt bort hur man hittar dit? Inte hittar någon att vara med eller om, ja, allt bara går fel? Jobbar från 15:30 - 22:00. Har ingen aning om hur det kommer bli - ifall vi har några långa raster eller whatever. Dock vet jag att jag kommer va tvungen att åka kommunalt hem från Årsta. Pappa orkar inte hämta mig.

Carro och Chripparippa hade rätt. Staffan Hellstrands nya album är grejt! Och på tal om Staffan Hellstrand så längtar jag till julafton. Min önskelista är bäst och jag hoppas verkligen på att få ALLT. Jag är bortskämd, jag vet. På Söndag ska jag klippa mig, klockan 12 på Regeringsgatan och då har jag tänkt såhär - gå upp tidigt, dra och sola och därefter dra in till NK för att klippa mig. Nice blire'! Direkt efter det så är det posten som gäller. Så kan lugnt säga att det blir en lite småstressig och lång dag. Skönt att jag inte har några inlämningar nästa vecka. Ifall jag hade haft det så hade jag inte orkat med både posten OCH skolan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Damn grrl, du ska ju vara överallt samtidigt! ;O

Posten blir jättebra gumz <3

2008-12-11 @ 19:22:12
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Btw! I dooont knooow whoooooo yoooou aaaare (8)

2008-12-11 @ 19:22:47
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hahahah i know! D:



:D:D hihihih

2008-12-11 @ 19:55:30
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0