I said your name a thousand times.

Stina Nordenstam - Soon after Christmas är på repeat igen och jag smågluttar lite på two and a half men. Det enda som var kul idag var väl no:n. Jag, Julle, Karin, Ullis, Kevin och Phille ska göra ett minivattenkraftverk. Får hoppas att det går bra och att vi lyckas kirra MVG på den uppgiften. Vill iaf behålla mitt VG i fysik som jag har nu. På so:n kollade vi på planet earth - jag somnade. Imorgon så ska jag och Mathilda träffas i stan och köpa julklappar. Jag är jättejättejättetaggad (: Har en del att slösa på julklappar så självklart att jag ska försöka göra mig av med allt! Ikväll är det plugg, greys och ännu mer plugg som står på schemat. Nästa vecka är det svenskauppsats, soprov och matteprov som gäller. Plus att vi ska redovisa våran låt på musiken. Inte alls taggad. Bara inför matteprovet. Vi har dessutom mattediagnos imorgon, shoot! OCH JUSTE! Några som har sett Fröken Julie? Iaf.. På svenskan så ska vi leka skådespelare och spela upp en del av filmen. Jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0