If everyone cared nobody'd cry.

Kollade på klockan en sista gång vid 05:52 igår tror jag. Snackade med Markus, Rasmus och Spencer. Rasmus svek mig dock och gick och la sig runt 5:00 men det förlåter jag honom för. Jag förstår inte ens hur jag kunde va uppe så sent, jag blev fan inte trött. Det var typ omöjligt. Det tog t.o.m tid för mig att somna sen när jag hade gått och lagt mig. Så steg jag upp klockan 09:47 - fyyy fan vad trött jag är.
Min buss går 12:20 och då bär det av till stan. Ska julklappshandla med Carro, har inte hunnit med alla och vi ska ju få julklappisar från pappa och allihopa idag - jag är peppppppp som faen! :D Jag kommer antagligen somna direkt när jag kommer hem, eller iaf ganska tidigt. Det var så mysigt att snacka med Spencer imorse såatteee.. jag glömde bort tiden (a)

Nästa gång jag träffar Rasmus så ska jag dricka cola + vatten and he'll be my moraliska stöd. Woh!

Kommentarer
Postat av: Rob

If everyone loved, and nobody'd lie <3

2009-01-04 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0