I'm coming home to you.

JULLOV, ÄNTLIGEN! Fy fan vad softish. Jag är typ trött, hungrig och.. hungrig. Ja, hungrig! Jag har fan inte kunnat blogga ordentligt på typ 432 år känns det som. Christofer har pluggat hela jävla tiden på kvällarna när jag kommit hem från posten vilket också har betytt att jag inte kunnat chatta med någon ._. Comviq kompis har dessutom gått ut, så mitt liv är ganska tomt atm. Hahaha usch.  Diggar Markoolio - Åka Pendeltåg, såklart. En väldigt bra låt, enligt mig (jag är töntig, självklart) Jag ska jobba ikväll, jag är inte pepp på att stå och sortera julkort alltså, men ganska nice att träffa folket, dock ganska depp att man antagligen inte kommer träffa de flesta igen så jag ska kirra msn/facebook/whatever från typ allt och alla, oh yes!

Jag saknar den där bruden, ni vet, Mathilda. Har inte träffat henne på typ 2 veckor så ja, jag har typ tvingat henne att komma hit efter att hon har varit i centrumumumum med Carina (: Jag känner mig ganska tüff idag så ni får en söt p0zZzärbild på'na!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Titta, där var jag! :D



Saknar dig apmycket <3

2008-12-19 @ 13:11:13
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0