Is this a kind of magic?

Queen är bra. Freddie Mercury är bra. Det har jag alltid tyckt men, såhär jäkla bra? Har knarkat dem hela dagen. Jag längtar till Tisdag (imorgon) och Torsdag. På Tisdag ska jag hanga out med Kakan. Vi ska kolla jeans och därefter dra hem till henne och fota och ps:a (bildarbete i skolan). Torsdagen ska tillbringas med Milkan och vi ska knalla runt i Stekholm och köpa julklappar, kan det bli mer nice eller? JUSTE, jag känner mig jävligt seg som inte har berättat det här men, jag lyckades kirra jobbet på posten på jullovet! Fatta vad nice (: Handlar bara om 7 dagar, men jag bryr mig inte. Monimonimoni ploxox. Har dessutom sagt till Mathilda att jag ska bjuda henne på middag @ the Böffhaus när jag fått lönen och det löftet kan jag inte bryta, aight? Twilight finns inte att ladda ner än (buhucut) och man kan inte hyra den eller något, så vad gör man? Jo, man går och ser den igen! :D Jag kom på den hiskeligt smarta idén och Mathilda är fett på! Tror inte det händer så mycket annat i veckan. Har inte planerat något mer iaf. Ska bara plugga som inihelskotta till So-provet på Onsdag. Så jag tror jag ska ta det chill på vardagarna, och på Söndag. We'll see..


You gotta love egocampics!

Kommentarer
Postat av: paters

Vare för sk..! haha nej ja driver bara du gör ett bra jobb. skit najs! ;) Thumbs up!

2008-12-01 @ 20:53:46
Postat av: Sandan

Hihi tack :D

Och puss pårej för att du commentade!

2008-12-01 @ 20:54:45
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym fjortis

Paters är en riktig skojare, SO är inte roligt och du tjänar $$$ på posten.

2008-12-01 @ 21:14:31
Postat av: Sandan

<3

2008-12-01 @ 21:18:08
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mattan

Älskade det här blogginlägget, helt wunderbar när du skriver ihop allt såhär. Puss!



Jobb-sandis vava! :D

Söt-sandis vava! :D

2008-12-01 @ 23:55:46
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

I'm glad you love it!



Puss <:

2008-12-02 @ 08:18:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0