Killing me softly.

Då var det fika med brüden idag alltså. Fy fan vad nice det var att träffas. (: Vi kom fram till att vi inte hade setts på ett år, så det fanns MYCKET att snacka om. Vi träffade också på Olivia och hennes polare Filip, vilket ledde till att de hänkade på till John Chris och fikade - nice! Vi satt där i säkert 2½timma, snackade om massa old memories och annat skit. Jag bestämde mig för att käka hemma hos Sofielajnen och hennes madre var extremt glad över att se mig (woho) ^^ och hennes doggy, sötnosen :***** Måste tacka för en grejt Lördag!

Nu väntar jag på att Thomas ska ringa, sen ska jag knalla ut och snacka med honom ett tag, om han inte är pussy och bangar dvs. Baisi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0