Med sommaren kvar i mitt blod.

Jag har nya högtalare. Högtalare vars ljud inte skär i öronen när man lyssnar på det. Ljud som istället gör en glad, som gör mig glad. Det är så skönt att jag äntligen kan lyssna på musik utan att klaga på att det låter jättekonstigt och att det är på tok för lågt.
Min julafton var underbar. Maten var god och släkten var nice att träffa. Även fast julstämningen inte riktigt fanns där så blev det en bra kväll trots allt. Det snöade i Eskilstuna, hos Karin. Jag blev avundsjuk men får hoppas på att det kanske snöar lite på nyår. Bara det inte blir något brutalt snöoväder när skolan börjar så blir jag glad.
Mamma har bokat upp mig typ hela den här veckan. Middagar med blandat folk hemma hos oss, plus minijulafton med pappa och släkten. Jag är inte ledig föränn efter nyår. Alltså år 2009. Ganska coolt att 2008 snart är över. Det har varit ett så jävla bra år, men jag kommer inte sakna det - bara tänka tillbaks och skratta åt alla underbara minnen jag haft med en del underbara människor.
Jag hoppas att ni alla har haft en minst lika bra julafton som mig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Härlig summering av året snyggis.

Snart 2009... <3

2008-12-25 @ 00:28:00
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Love ya babe.

OJA! :D Bästa året det kommer bli, lovarrr.

2008-12-25 @ 01:28:04
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0