Nobody knows where they might end up.

Jag har ont i huvudet och är grümt trött. Men inte fan ska jag sova! Kom hem från posten för typ 30 minuter sedan. Fick sluta tidigare pga att alla var så jäkla snabba på att sortera post <: Nice! Träffade jäkligt nice folk och hade skitkul. Fick handstämpla, facksortera och sortera och lägga post på hyllvagnliknande saker. Det var ganska skoj. Ingen lång rast dock. Satt med Camila och Fiona i pausrummet och drack Red Bull och marabouchoklad :D Ledig imorgon och sen blir det jobb på Söndag igen, då blir det postsortering från 16-22 så jag får hoppas att jag inte dör. Ska köpa massa red bull och energirika grejer.

På Söndag är det klippning som gäller - snélugg och lite uppklippt, vad sägs om det?

Kommentarer
Postat av: mathilda

Låter asbra! :O:D



Kul på jobbet ey? Glad för din skull <3

2008-12-13 @ 00:56:03
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hihih.

Det var nice!

Puss<3

2008-12-13 @ 12:13:15
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: thomas 73år

Bra hörru

2008-12-13 @ 12:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0