The morning rain clouds up my window.

Sitter i en av datasalarna i skolan och lyssnar på Eminem - Stan, den är bra. Har skrivit klart mitt brev till August Strindberg och hoppas kirra ett bra höstbetyg i svenska, eftersom det här brevet påverkar betyget som fan. Det blir ingen klippning för mig idag. Sanna var tydligen sjuk, så det blir klippning antingen imorgon eller på Fredag. Jag är såå inte taggad inför so-provet som vi har som sista lektion. Sure, jag har pluggat mycket och är ganska förberedd. Men det känns ändå som att jag har glömt bort något, som att jag kommer få hjärnsläpp eller något. Får inte tänka såhär men jag kan inte rå för det.

Wish me luck and have a nice day, d00des!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0