Vilken färg har stjärnorna?

Clementiner/mandariner är möms, extremt jävla möms. Idag fick jag reda på att jag har VG i spanska. Aymin babblade på om att jag kan kirra MVG i slutbetyg nästa termin. Vi hade ju muntligt prov. Jag snackade nog längst. Snackade på spanska i 15 minuter, det kändes som att jag skulle dö. Men jag överlevde. Idrott hade vi aswell - samarbetsövningar ftw. Massa kull-lekar och skit. Massage in the end<3 Dock låg jag och Karin på en stor, fet matta och diskuterade vad vi skulle göra ifall en lampjävel skulle falla ner på oss. Hahaha det var kul. Har försökt läsa Twilight så ofta som möjligt. Har läst runt 100 sidor idag, fyfan vad bra den är. Jag känner mig tvungen att klämma in dagens låt också. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spanska i en kvart låter skrämmande.. som fan. Du är snuperduktig bästis, keep the good work up! :)



Jag vill också ha twiliiiiiight, :(

<3

2008-12-08 @ 21:53:36
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Ganska scary..

Thx bby. <: <:



JAAAAAAAA. :( <3

2008-12-09 @ 16:39:20
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0