What have I done to fall so hard for you?

MORRN'!
Att knarka Queen på morgonen kan man ju inte säga nej till, absolut inte! Mathilda slaggade här och fy fan vad kul vi hade're! :D Det första vi gjorde var la att dra till Hemköp och kirra massamassamassa frukt :* (och godis ^^) Vi hade planerat att va fetzonyttiga, men så blev det absolut inte. Det blev tacos till middag och det var jag och Mathilda som lagade ihop det hela, yeah! :D Det blev inget filmtittande, men massa frukt och godisätande, och busringande - kul som faaaan! :D Dock var alla cp i huvudet. Förutom Mango och Simpalimpa. Snackade med bonnläppen i typ 2 timmar sammanlagt - dyrt, dyrt, ytterst jäv,a dyrt. Mamma kommer säkert döda mig, men det vare värt! Han och hans polare (Fabian) Hansson mobbade mig för min dialekt, och jag skrattade åt deras så det jämnade väl ut sig lite. Sen snackade jag med en person som jag inte tycker om speciellt mycket, kan ju säga att Mathilda tvingade mig.
Vi vaknade runt 11 imorse, av att hennes mob ringde. Hon skulle egentligen på glöggfest och agera bartender - men så blev det inte! :D Så partypartypartyngnstans, here we come! Jag tycker det är ganska coolt att jag kommer ihåg vad jag drömt precis när jag vaknat. Och då menar jag inte bara smådetaljer utan jag kan verkligen berätta nästan allting! Lite småcoolt sådär. Nu ska jag låta Mathilda blogga så jag kan gå och duscha. Jag har ont i min fot, bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0