You are all I long for, all i worship and adore.

Julklappshandlingen med Milkan gick ganska bra! Efter ungefär 3 timmar så började benen svika och vi började wajna en hel del och bestämde oss för att dra hem och tare' lugnt, vilket vi gjorde. Jag har nu kirrat julklappar till 3 pers och det känns ganska nice. Bara cirkus 4-5 personer kvar då! Skippade so:n idag btw. Vi har ju våran förjävligt dåliga vikarie och vi skulle ändå bara kolla på Planet Earth i 1h 50 min så varför inte bara dra hem till Mathilda och sitta och göra listor med henne och Maggie? Båda bussarna var försenade (hata sl :@) men jag kom ändå fram till Garlic alley runt halv 12 - softish! Så vi käkade, gjorde listor, skrattade, gjorde oss iordning och bladibla. När vi äntligen skulle gitta till bussen så hittade Mathilda inte sin mobil, ovanligt? Näe. Vi sprang runt och letade i hela fucking lägenheten, ringde till den - voicemail direkt. Jag: -"Har du kollat i alla dina fickor? Alltså, verkligen ALLA?!" Mathilda: -"Ja, det har jag! Jag hittar den inte. Vart fan är den? :@" Så hittade hon den och vart låg den? JO, i hennes jävla tjockiströja. Smidigt där. <3 Så vi drog till Centrum, vårdcentralen och stan efter det. Jag missade precis bussen i slussen sen när jag skulle hem - underbart, mycket underbart. Det var bara att vänta på 442:an i 20 minuter då alltså och förbereda sig för den dryga 30minutersresan hem! När jag skulle av så möttes jag av en glad Maria som tydligen hade suttit på samma buss. Så vi sällskapade hem och catchade up lite. Kul att man har några bekanta grannar i sin egen ålder, oh yes! Hon går frisör på Nacka gymnasium så hon berättade en hel del om det - verkar fett skoj! Sen sa jag hejdå till henne, gick till mig och hon fortsätte några meter fram. Har inte gjort mycket annat sen dess. Snackade lite med Spencer, den slowa jävlen hade hål. Men sweet att han loggade in på msn och chattelichattade med mig <: Ikväll ska jag bara duscha, sitta lite mer vid datorn och sen.. sooooooooooovaaa. Fy fan vad skönt det ska bli. Får verkligen se till att lägga mig i tid, men.. Goodnight y'all!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Bara för att du ska sova snart!

2008-12-04 @ 21:38:00
URL: http://www.only-vip.net
Postat av: Sandan

Inte alls! D:

2008-12-04 @ 21:44:53
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: mattan

Tack för en jättehärlig dag snuttis. <3

2008-12-04 @ 22:16:48
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

<3

2008-12-04 @ 22:48:39
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0