Allt som inte är musiken.

GOMORRON!

Sandwall är tröttitrött och orkar egentligen inte dra till skolan, men det är klart hon ska showa alla att hon är duktig och göra det? D;
   Idag är det praktiskt hk-prov som gäller. Fyfan vad jag inte är pepp. Jag skulle egentligen prövat att göra det på höstlovet, men blev det av? Nej det är klart det inte blev. Så jag får hålla tummarna (och det ska ni fan oxå göra) och hoppas att allting går bra, att jag inte gör bort mig och att Carina älskar mig. Vi har typ haft två praktiska lektioner den här terminen, eller inte ens det.
Jag förstår inte hur hon ska kunna sätta betyg på det, och vi har bara den här terminen på oss, sen är det kört. Helt sick.
   Enligt henne så är jag tydligen ganska passiv på lektionerna, vad fan är det liksom? Vi har haft typ 4 lektioner med henne och de ggrna har vi fan inte gjort ett piss. Jag gillar inte henne så värst.

Jaja, puss på er allihop.
And wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0