Är det rätt tid att ta detta kliv?

Kom nyss hem och märkte att jag inte varit inne på msn/bdb/whatev sen i Fredags förmiddag - illa.
Så... Helgen, ja!

Fredag:
Vaknade runt tio, gjorde mig iordning och drog till Mathildas jobb i Fridhemsplan. Vi drog hem till henne, hämtade lite stuff och fixade lite fliffs, käkade lite middag, packade lite, sminkade oss och bladibla. Runt 21 så bestämde vi oss för att dra på fest i Häggvik, efter lite tjafs om lite allt möjligt.
   Tog bussen till centralen och därefter pendeln till Häggvik - öde, oh yes!
Både jag och Mathilda var typ aspissnödiga så ja, vi pissade på perrongen och jag brydde mig inte ett piss ifall någon skulle se mig. Jag orkade inte bry mig, haha.
Mathilda hade tvingat Joel att följa med. Eller tvingat och tvingat... Han följde med frivilligt :D
   Efter att ha väntat på Joel på perrongen n'stuff så började vi gå mot, some place och hörde av oss till Kaan som mötte oss en bit från perrongen, han och ngra dudes/dudettes hade varit på krogen och partat innan och sen var det dags för oss att dra hem till en brud vid namn Karin - astrevlig prick må jag säga!
Festen var najs, folket var najs, huset var najs, allt var najs! Dock drack jag liiite för mycket, så jag la mig i ett av sovrummen i hopp om att få va ensam men icke!
Äh. Det blev najs ändå. Vi lärde känna en massa nytt folk och det var så JÄVLA trevligt.

Lördag:
Mathilda väckte mig vid 10 (hade då sovit i kanske.. 2½ timma - asmysigt!
Carina hade fixat frulle, så vi drog ut till köket och hade en trevlig och mumsig frukost vi tre :D Mathilda skulle kolla på hus med sin farsa och Martina, så vi var tvungna att dra lite innan 11. Jag skulle leka med Sara och Lina men de var sega, så jag väntade på dem inne i Kulturhuset i typ en timma, men chill var det, och jag frös inte! (Måste dock ändå kirra vinterjacka, yes.)
Men vi drog iaf hem till Lina - de gjorde sig iordning medans jag kollade på Vänner. Sara hade tagit med sig typ 2 boxar, asnajs! :D Fyfan vad kär jag har blivit i det programmet, haha.
Vi drog iaf in till stan igen och träffade Filip, det var fan ett tag sen så det var trevligt att träffa honom. Innan vi drog hem så träffade jag dessutom Juden, skulle säga hejdå till ungen som oxå skulle hem, vilket egentligen inte blev av tillslut. D: Men det tog ett tag att säga hejdå till sötnosen men jag hoppas att Lina och Sara inte tyckte att det var för jobbigt att hänga på plattan i ngra minuter XD Haha.
Så drog vi hem till Lina, kollade på vänner, drack kaffe, åt, skrattade, busringde random folk och lite sånt. PUSS på det. Jag hade saknat allt det med er som fan.
Massa najs smsande med Pautic tills jag somnade runt 2, han är väldigt söt och bra <:

Söndag:
Vaknade upp vid 11, la oss i Linas säng och degade sönder. Det var najs.
Jag och Lina drog oxå och handlade i sovkläder, folk glodde, men jag brydde mig inte.
Kollade dessutom på Strandvaskaren - ingen bra film, jag rekommenderar den icke. Hahaha, men aa. Hände inte spec mycket mer.

Helgen ägde sönder. Puss på alla som jag tillbringade den med.
(blev ett lite slarvigt och långt blogginlägg men aa, hihi)

Kommentarer
Postat av: Mattanpattanpironparon

Låter som att du hade det trevligt resten av helgen också, bra det bby! :) Hahaha, gillade det där med att ni gick och handlade i sovkläderna, hahaha XD



Tack själv! <3

2008-11-02 @ 19:51:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Jadå :D

Hahahah, det var najs! ;D



<3

2008-11-02 @ 20:36:53
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag sa ju att den filmen sög ^^

<3 på helgen

2008-11-05 @ 19:30:28
Postat av: Sandan

Haha ja, men jag var ju bara tvungen att se den :D:D

Lätt <3

2008-11-05 @ 22:13:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0