As I close my eyes, I feel it all slipping away.

Okay. Musik från 60-90-talet gör mig glad atm. Jag slutade 12:40 idag, vilket var jävligt nice. Aymin var sjuk och Anna tyckte att vi kunde dra hem istället för att dega i skolan i 2 timmar (fy fan vad jag älskar Anna. Hon är bääst). Iaf, jag och Kariño gick till Forum, vi väntade på min buss, sen sa jag hejdå till baben och åkte till Tyreszö! Missade 816 med typ 32 sekunder, fy fan vad drygt! Jaja, det var bara att vänta på 875:an istället, den bussen älskar vi. Som omväxling så gick jag av vid Rotvik och gick därifrån, det känns fan som att det går fortare att gå därifrån, så jag ska nog börja gå där. Det enda läskiga är väl polackerna som glor på en så fort man går förbi.. Menmen! Jag får la känna mig smickrad och gå fortare! Haha

Alltså,
vad fan hände med Michael Jackson? Han bara.. dog? Dåligt. Men jag orkar inte skriva massa. Men han är fortfarande bra. Jag bryr mig inte om alla äckelrykten om att han är pedofil, de kan ta sig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

-leka polack- GGRRRR! på skånska! hahaha :D



MJ är bra, men pedofil still D:

2008-11-17 @ 22:36:54
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

HAHAHHA, grrrrrrrrrr!

Har du bett Johan spela in? :O

2008-11-18 @ 07:45:25
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0