For tonight I'll stay here with you.

Blueberry pancakes och The Dark Knight var en bra början på den här Söndagen. Jag har inte gjort mycket annat idag. Sitter och pluggar. Har noprov nästa vecka och jag måste kunna massa om energi, vårt universum och skit. Jag ska klara det, I know I will. På Tisdag så ska jag åka till mamma, ska bo där i en vecka. Pappa åker till New York med Lena på Onsdag och jag får inte bo här själv, quite a chocker eh? I helgen så blir det förhoppningsvis bio med Mathilda, så ska vi slagga här och busringa massa folk. Känns fan som att det var minst ett år sedan vi gjorde det och man kan inte bryta en tradition, eller hur? Händer inte mycket annat i veckan. Ska försöka plugga nu när jag är hos mamma, ska verkligen göra det så om folk ser att jag är online på msn eller facebook så kan ju ni vara snälla och säga åt mig att stänga av datorn. Får se ifall jag lyssnar på't. Förresten, jag har börjat snacka med en kompis igen. Jag vet inte varför vi inte snackat på så långt tid men nu snackar vi igen i alla fall. Han är bra och han förstår mig, känns det som. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag blir avis på dig, du är skitduktig som pluggar sweetnose <3 Vem har du börjat prata med? :o



<3

2008-11-23 @ 19:27:19
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hahah :D Jag hatar att plugga ._. Men fy fan vad jag ska kirra VG i fysik alltså!

Kalläballä! Haha D:



<3

2008-11-23 @ 20:50:20
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0