I don't wanna follow death and all his friends.

Gorbys + mjölk = mmmmh! <3
Idag ska jag verkligen plugga. Och när jag skriver plugga så menar jag verkligen P L U G G A. Pappa kommer tvinga mig att leava datorn så fort han kommer hem.. FYFAN säger jag bara.
Hur ska Sandwall överleva en kväll utan att chatta med geeks? Jadu. Bra fråga.
Har ifs fortfarande mobilen men det skulle inte förvåna mig ifall pappa nallade den av mig. Buhu.

Jag var med på idrotten idag. Det enda negativa var väl att jag inte gjorde det man skulle göra. Men Birgitta didn't mind.
Cissi och jag gick till salen bredvid den vi skulle va i och lirade basket. Egentligen skulle vi ha kondtion/styrka, sen bytte Biggan till Redskap (vilket suger apa).
Iaf! Jag ägde på basketen och när det var typ 15 minuter kvar av lektionen så satte vi oss på golvet och snackade om kärlek, som ledde till killar och därefter till avundsjuka. Och att vi hatar folk som blir så jääkla avundsjuka hela tiden. Jag förstår egentligen inte.
Ifall jag blir det så döljer jag det. Orka springa runt och va odiskret som en jävla.. gris och bitcha sönder.

Äh. Jaja.
Jag lärde mig nyss hur man klistrar in youtube-klipp (y) Woho!
Så nu får vi la se ifall det funkar. Låten jag klistrar in nedanför är min knarklåt för dagen btw.


Kommentarer
Postat av: putteflax!

har du mobilen så kan du alltid smsa med mig! :D

2008-11-12 @ 18:02:36
Postat av: Sandan

Jag vet bby, jag vet! :D

2008-11-12 @ 18:03:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: putteflax!

näee, sheet (ja, sheet), vad cool du är! då har vi en deal

2008-11-12 @ 18:06:33
Postat av: Sandan

Lätt ;D

2008-11-12 @ 18:37:01
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: mattan

Jag tar åt mig lite där, du :Q

2008-11-12 @ 21:15:36
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Nä bby, gör inte det! :D

2008-11-13 @ 15:15:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0