I just don't wanna miss you tonight.

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am



Söndagar suger.
Jag är trött och assliten. Sitter här med min jättesöta hoodie och ser allmänt gangst4hh ut. Nej men, ja precis.
Sandwall slaggade hos Milkan från igårkväll till idag. SERIÖST, fyfan vilken trevlig hemmakväll! Vi satt med hela hennes family och kollade på skräckisar.
Seed och The Cottage. Jag rekommenderar The Cottage, halvt. Den var lite rolig. Seed var bara heeeelt wicked.
Alla crashade väl runt 1-halv 2. Jag var typ bautatrött. Så drömde jag nightmares. Vi blev typ attackerade av zombies i skolan. Drömde dessutom att det började värsta sexehpapah-snubben i min parallellklass. Synd att det inte var sant då. Det går typ ingen sexehpapah i våran skola. Lite tragiskt faktiskt.

MENMEN!
Nu är jag hemma. Mamma wajnar om att jag ska städa och sånt där, så jag är tvungen att dra tillbaks till verkligheten för en väldigt kort stund.
- Sådär!
Nu har jag dammsugit mitt rum lite slarvigt.
Medans jag gjorde det så fick jag reda på att min underbaaaaaaarrrrrra säng kommer typ.. nästa helg :D och fyfan vad glad jag blir ifall den kommer då.
Det betyder att jag slipper den där skrutten *peka* FY FAN vad UNDERBART.

Jag bloggar säkert lite senare, bitches.
Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: thomasss

skräckisar = mjäääähhhh ;<

sotis

2008-11-09 @ 16:43:33
Postat av: Sandan

Skräckisar är underbara bby!

2008-11-09 @ 16:50:20
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Sara.

gå in på min blogg och hjälp mig gärna med dagens fråga:)

ha en trevlig kväll:)

2008-11-09 @ 16:52:08
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: MathilDosh!

FAN ATT DU BÖRJAT KALLA MIG MILKAN! XD



Seed vad rent av cp, äckelpäckel. Trevlig kväll dock hun :*



OOOH SÄNG! :D:D:D<3

2008-11-09 @ 17:22:32
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Milkan: Hahah, men det passar, det är nice helt enkelt! :D

Hahaha, myspyspyspys med kvinnan och kötthammaren <3



JA! Du måste övernatta här då bby, ;);););););)

Haha :D

2008-11-09 @ 17:41:54
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0