I told you I loved you.

Nu ska jag blogga om både igår kväll och idag då!


Så yeh! Hockeykväll med Mattan. Vi skulle kolla när hennes polare Elias spelade (sry men Hanviken failade ganska rejält. Järfälla spöade dem) Men iaf! Vi möttes i centrum vid halv åtta, drog till ica, kirrade godis n'stuff och drog därefter till konsum och köpte massa clementiner, nomnomnom! :*
Vi kom in i ishallen, satte oss högt upp och kollade på. Milkan typ skrek och grejs så fort de puttade in varandra i sarjen, haha sötis! Jaja, ja som jag skrev lite högre upp - Järfälla spöade Hanviken. Jag var inte där under hela matchen men de ledde med 9 - 1 när vi drog. Lena hämtade mig :D så yehh, slapp åka 875an. Puss på't!



Dagen började ganska dåligt. Jag och Karin kom försent till no:n. Av någon anledning så kommer vi alltid försent på Tisdagar, ibland på Fredagar. Fyfan vad vi suger. Borde bli lite bättre på att komma i tid.
Wellwell.. Vi hade läskig spanskavikarie. Nån snubbe vid namn Juan som snackade som en brud och som hade dålig andedräkt. Men det var väl trevligt ändå. Jag satt bredvid Tobbe och skrev om favvotraditioner. BitchKarin hade dragit på Luciarep (hahahaha) men aa. På hemkunskapen gjorde vi wienerschnitzel och massa stuff. Jag, Lynn och Kakan ägde allas mammor (jag lovar!)
Hade ingen normal svenskalektion efter. Vi skulle till aulan och lyssna på söta Bob Hansson som hade en hel del att berätta - härlig snubbe det! Förstår kanske att folk tycker att han är konstig men herregud! Typ tja, han var som en lite extrem version av mig. Jag kanske blir så om några år *fundera* Hihi! Vi kom också överens med klassen om att vi ska dra och tälta någon gång nästa sommar, eller, innan sommarlovet. Fyfan vad jag kommer dö, men jaja!


Kommentarer
Postat av: K

Snygg jag är då.

2008-11-18 @ 20:58:44
Postat av: Anonym

Lätt!

2008-11-19 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0