It better be what you want.

"Vem utser statsminister?" var en av frågorna som susade runt i skallen i stort sett hela natten. Hahaha, fyfan vad illa.
Hade soprov nu imorse och jag hade inte pluggat sådär jättemycket till det föränn igår kväll. Så jag låg och var nervös och trodde att jag skulle faila som fan.
Men jag kom till skolan imorse, gjorde provet, lämnade det och andades ut. Det gick fan bra. Får förhoppningsvis tillbaks provet i slutet av veckan. Jag som ska satsa på att kirra VG i samhällskunskap. Får hoppas att jag får det då.

På torsdag så är det Älvsjömässan som gäller!
Jag, Cissi och Ullisbullis ska knalla runt tsm. Alla tre är tydligen intresserade av antingen Sam - beteendevetenskap, kultur eller språk. Woho, buddies!
Nä men ja. Jag hoppas bara att jag inte börjar i samma klass som någon av dem. Det vore verkligen nice med en helt ny klass. Fresh start liksom!
Hade engelska som sista lektion också. Skulle redovisa om landstället. Självklart (så klantig som jag är) så glömde jag skrivboken i skåpet. Så det var att improvisera för mig då. Jag kunde ju självklart snacka och så, det oroade jag mig inte för alls. Men jag hade ingen aning om vad jag skulle säga. Allting bara tog stopp. Erik var tvungen att ställa massa frågor och bladi.
Men jaja, i slutet så sa han att han tyckte att det gick jättebra för mig, så ja, får hoppas att han inte ljög då.

Nu ska jag plugga (typ). Har matteprov på Torsdag, spanskagrej som ska va inlämnad och så ska jag renskriva min krönika. Camilla vill ha in den så fort som möjligt - woho!

You'd better miss me!

Kommentarer
Postat av: mattan

TJO.

Jag ska också till älvsjö snart, fast det är nästa torsdag. På Sacomässa. Jag är så vuxen.. -_-'

2008-11-10 @ 21:57:13
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Sacomässa? D:

2008-11-11 @ 18:21:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0