It gets so hard for me to breath.

Min blogg är snygg nu va? Erkänn!
Vi tackar Mathilda för att hon fixat den, puss på dig.



Så vad har hänt idag då, Sandwall?
Nä inte mycket. Gick i skolan ofc. Inte fan var det den underbaraste morgonen heller. Jag ville typ döda allt och alla. Busschaffisen var cp, en gubbe på bussen var cp, bruden bredvid mig var cp, alla var cp och att det luktade snus på bussen gjorde ingenting bättre!
Efter skolan så åkte jag hem till Mathipathi, vi degade runt i hennes lägenhet och så kom Maggie hem från Spanien <: Hade typ varit borta grymt länge, och hon hade fått färg, såklart! Lyx. På tal om färg så måste jag börja sola. Jag tänkte på det idag. Jag är så förjävla blek. Det är inte mysigt någonstans må jag säga.
Mathilda och jag drog btw till centrum, köpte (mycket) godis, popcorn och dip<3 Vi skulle moffa, ofc?
Kom hem, käkade korv med broeed, poppade popcorn and that stuff. Fan vad fet jag kände mig. Sen la vi oss i hennes säng, spelade in massa ljud/videos, hahahaha, fyfan vad jag kommer ha kul åt dem när jag kollar igenom alla söta videos på min mobil.


random bild på kaaaat, haha.



Lol. Detta blir ett långt inlägg. Men jag har tråkigt, så ni är tvungna att stå ut med mitt långa inlägg ikväll. Jag ska nog inte blogga mer för den här dagen, jag lovar nästan det. Och det kanske är bra.
Men ja, vad händer ikväll?
Jag ska nog sitta här, lyssna på musik, chatta med tråkigt folk och kanske kolla på TV. Spence lär säkert logga in runt 1 eller något sådant skulle jag tro. Ska se om jag orkar va uppe tills dess.

Ha en nice fredagkväll allihopa!
/ Yours truly, Sandwall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spencerlover! :D



Och ja, jag äger. Puss! Moffa är bäst D: PUSSSSS

2008-11-07 @ 23:42:40
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Haha menehhh. :$



Lätt att det är :D PUSSSSSSSSS<3

2008-11-07 @ 23:57:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Amanda

kittykat har typ blivit vuxen :(

2008-11-08 @ 15:57:21
Postat av: Sara

gosh jag vill också att nån fixar min blogg >.<

det blev fett fint! :D

Moffa is the shit och det vet vi alla. Du är söt och allt är bäst idag.

2008-11-08 @ 22:46:15
URL: http://nogg.se/raawwwrr
Postat av: Sandan

Amanda: Yes she has! Typ D:

Eller, hon bits och är allmänt jobbig fortfarande. Det gillar vi inte.



Sara: Hiiih. :D

Moffa är <3

Du är söt, och ja, allt är bra idag med :D

2008-11-09 @ 15:26:53
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0