Ja, absolut.

"Hon såg på mig, visst var det så? Fast jag rörde henne så stod hon kvar ändå"
Jag knarkar disneymusik. Chockerande, eller hur? Thomas är elak. Nu hatar jag sthlmska. Fyfan vad fult vi snackar.

Vaknade klockan 11:53 imorse - det hade snöat, som fan! Fyfan vad happikat jag var. Sprang in till Carro och slängde mitt täcke på henne. Sen låg vi där i typ en timma och lyssnade på musik, wajnade lite och smsade med lite peeps. Vi drog därefter ner till köket och kirrade frukost och ja, fymumma vilken underbar frulle det blev! Har nog aldrig ätit så mycket frukost i hela mitt liv, haha men aa.
Nu är jag ensam hemma. Carro är i centrum och köper ngt till mig, Pappa och Lena är.. ngnstans. Har ingen aning faktiskt. Det är mörkt och ja, ensamt. Tycker folk kan komma hem nu, yessir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0