Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen.

Dagen har varit relativt bra. Jag lärde mig spela bas på musiken (vi ska spela Amorphis - House of Sleep) och jag kunde spela I Was Made For Lovin' You med Kiss, ganska snabbt faktiskt (på gitarr). Ullis var typ pmsig som fan, men äh, jag var väl tvungen att överleva det va.
Jaja. Jag blev iaf på jääävligt dåligt humör i slutet av skoldagen. Så det var la bara att dra hem och hoppas på att det skulle gå över. Vilket det gjorde vid 8-9snåret. Tackar iaf Karin för en väldigt nice dag, yesbocks. Bara för't så blev jag tvungen att lyssna på Kiss. Hihi.

Jag orkar inte blogga mer. Tycker bara att Spencer kan logga in på msn nu. FnizZz.
Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0