Jag vrider mig på nålar.

Sickisick. Igen. Tufft va?
Jag var helt lost när jag vaknade imorse. Trodde att jag hade drömt att jag hade ont i halsen och att jorden gick under eller ngt.. Men så märkte jag att det inte var någon dröm (det med halsonten alltså) så jag bestämde mig för att stanna hemma och sova lite längre.
Sen vaknade jag vid 10 och ringde mamma, då kunde jag inte ens prata. Eller, min röst var normal och morgonröst:ig men problemet var bara att jag inte kunde uttala alla orden helt korrekt, det gjorde för ont när jag sa t.ex g, t och s.
   Menmen, en trevlig hemmadag för mig då? Fan. Jag som hade soprov and stuff. Det enda positiva med att vara hemma är väl att jag kan plugga lite extra till det och förhoppningsvis få liite bättre betyg. Det suger att jag typ enbart kommer få G i So-ämnena.

Wellwell..
Jag kanske återkommer. Ska sitta i vardagsrummet, dricka te och kolla på lame ass-program. Talk to you guys l8r!
Pussilussuss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Krya på dig bästis! :o <3

2008-11-05 @ 15:57:26
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Jag vill bli frisk till helgen >: <3

2008-11-05 @ 17:13:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0