Let me be your hero.

Gash vad jag inte är pepp på att blogga idag. Det var jag ifs inte igår kväll heller. Men ja, jag vet inte. Något weirdohumör är jag väl på, antar jag.
Igår så var Mathildapilda här. Sandiswallis fyllde ju år så det var klart det var tvunget att firas. Jag mötte bruttan i centrum och drog därefter hem till mig och jag hade dessutom märkt att det hade börjat snöa - woho! :D på min födelsedag och grejer, fett nice! Älski hade bakat kladdiskaka, köpt kakor, sprutgrädde och massa presenter <: Lägger in en bild på't lite längre ner! Men tack för en underbar födelsedag btw bby, den blev helt underbar!







Torsdagen sög. Bara så ni vet.
Dock smsade jag med Thuuuumas massamassa på morgonen, han älskar mig. :*

Kommentarer
Postat av: Joel

Grattis, igen! :')

2008-11-21 @ 02:32:33
Postat av: Sandan

Hihi tack :D

2008-11-21 @ 23:40:04
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0