Lovesick, I'm lovesick.

Klockan är mycket, jag vet.
Jag har pluggat fysik i någon timma nu. Med några pauser ofc, men ändå.
Just nu håller vi på med universum och massa annat crap. Inte speciellt kul om jag får säga det själv.
   Under mina söta små pauser så har jag chattat med Spencer, han är söt. Jäkligt söt faktiskt. Och han har fina armar, och har lovat mig att han inte är någon äcklig 59åring som tänder på väääldigt mycket yngre flickor. Hahaha.
Det känns ganska udda att snacka med någon som bor i Kanada, som dessutom snackar engelska. Men det är skönt, skönt som fan.
   Så Mathilda, förbered dig för en eftermiddag med Sandiswallis då hon snackar liiiite om Spence, bara liite. Hihi.
Yeah that's right. Jag ska vara med Mathilda imorgon, efter skolan. Vi ska antagligen mötas i stan, köpa jacka till mig och därefter dra hem till henne, käka middag, moffa godis och ha en allmänt trevlig fredagkväll.
På lördag så kanske det blir fest. GISSA OM SANDWALL ÄR PEPP?!        Ni kan kommentera vad ni tror.

Jag tror jag ska läsa igenom allting en gång till nu. Eller två kanske. Sen blir det slagg för Sandwall.
Hon ska ju trots allt upp klockan 06:17 imorgon, awesome! Ser fram emot det som fan, verkligeeen.

Bai!

Kommentarer
Postat av: mattanpattan

Haha, LIITE du pratade om din kanadensare ja. Hihihihi.

2008-11-07 @ 23:43:44
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hihiihih. men puss :*

2008-11-08 @ 00:05:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0