När förtroendet tar slut.

Händelserik eftermiddag/kväll må jag säga.
Dock tänker jag inte berätta ett piss om det här i bloggen. Ja, så privat är det. Tyvärr.
Har snackat med Mathilda ikväll. Hade ett nice telefonsamtal ett tag och nu snackar vi på msn. Det känns bra att ha någon som jag verkligen kan prata om allting med. Som förstår mig och som kommer med feedback istället för att bara sitta och lyssna på och hålla med. Tack för det bby. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Imorgon lär bli en av de hemskaste dagarna i mitt liv. Men jag ska försöka leva på och undvika att gråta eller göra någonting som inte är rätt.
Ni kan la hålla en tumme för mig. Även fast ni inte vet vad något av det här handlar om.
"Det kommer gå bra, det kommer gå bra. Allting kommer lösa sig!"- går på repeat i skallen på mig. Men jag verkar inte ta in det. Men ingenting känns som verklighet nu. Allting känns bara som en hemsk mardröm som jag kommer vakna upp ur. Fast så är det ju inte. Det här är ingenting som jag kan spola över i livet, eller ignorera. Den här gången så måste jag ta konsekvenserna. Konsekvenserna för allt det idiotiska jag gjort.

Men whatever. Nu ska jag försöka.. aa, jag kan inte glömma bort allting. Men jag ska sluta tänka på det at the moment iaf.
Jag ska vara glad. Jag behöver inte vara ledsen längre. Allting annat i livet är bra. Jag mår bra nu och jag måste sluta oroa mig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Allt KOMMER att bli bra Sofia, jag lovar dig. Tillsammans klarar vi allt <3



Händelserik kväll indeed..

2008-11-16 @ 00:52:56
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Jag hoppas verkligen det ..

Alltså, jag förstår inte hur trög jag är egentligen. För allting känns fortfarande bara som en mardröm.

Åhh..



Ja. .
.

2008-11-16 @ 13:01:04
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman, om man förtränger att man mår dåligt och ska lådsas att man mår bra " jodå jag mår bra, har inget att må dåligt över " även fast man har halsen upp till problem, det gör allt värre.

gumman finns här ifall du vill prata, i <3 u

2008-11-16 @ 16:18:45
URL: http://whitelinesandredlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0