Och jag som aldrig gillat nostalgi.

Jag är pepp. Pepp som fan! och jag fryser, som fan. Det är kallt, tror jag. Eller så är det bara jag som är sådär charmigt cp. Cosmonova och skit idag. Det var tråkigt, jag hade ont i armarna och jag var med på idrotten innan vi drog ändå(!) Det var jävligt duktigt av mig, eh? Vi kollade iaf på en film om svarta hål. Det roligaste med det hela var väl att filmen var 25 minuter lång. Alltså, 25 MINUTER LÅNG?! Orka att vi åkte till Universitet och gick 432meter i kylan enbart för att se en film som var 25 minuter lång. USCH! Har folk några planer för helgen? Egentligen är det ingen idé att ställa frågor till folk, för de svarar ändå inte. Jäkla pussys. Jag ska iaf vara med Mathilda på fredagen. Antingen så blir det bio, middag och slagg hos mig eller fest och slagg hos henne. Får se hur det blir med det. Bara hon kan komma hem från sin jälva kör ;@

Timo Räisänen kommer släppa ett nytt album inom kort! (Eller så har han redan gjort det. Minns inte vad som stod på reklamskylten) Hihii.

Kommentarer
Postat av: MATHI

Pepparlicious här med! Huhuh :D



Längtar till helgen d00d! <3

2008-11-26 @ 22:40:38
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Jaså? :o



Me 2 dude! :D

2008-11-27 @ 06:26:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0