Satan vad ont det gör.



Här har ni den - en av världens bästa låtar at the moment. Jag har haft den på repeat hela dagen, jag äälskar verkligen den. Och vet ni vad? Jag bryr mig inte ifall ni tycker att hon sjunger helt cp eller whatever. Enligt mig så sjunger hon jättevackert osvosv. Ikväll blir det Andra Avenyn, Erik och Mackan och lite annat skit. Förhoppningsvis så hinner jag chatta lite med Spencer innan han drar iväg till sin skola på någon musikfliff.

Jag är bortskämd. Jag är dålig och jag måste ändra på mig. Det kom jag fram till för någon timma sedan kanske. Ett stort übertack till Thomasbby som inte slutade smsa med mig för att jag var tråkig, emo och biceig osv. Så jag säger förlåt till alla er som typ ignorerar mig för den skit jag är. Förlåtförlåtförlåt. Jag vet inte vad jag är på för cphumör nu egentligen, allt känns bara mongo. Men ni förstår inte. Jag ska sluta. Så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0