The kind that bring you hope, when home becomes a strange place.

Skola..
inte pepp idag.
Jag känner mig helt lost och vet egentligen inte vad jag ska ta mig till. Men jag får försöka att inte tänka på det under dagen. Ingenting ska få störa mig under skoldagen. Jag ska försöka vara så aktiv som möjligt. Jag ska bli bättre. Jag lovar.
Ikväll så blir det någon form av hockeymatch i Tyresö Ishall med Mathilda. Vet egentligen inte ifall det är så värt att dra dit. Men jag saknar bästis. Ska köpa massvis med klementiner, så ska vi sitta där och skratta och försöka glömma bort allting. Det kommer nog gå bra.

(i)! Hörde att det ska bli ett facebook-blackout tydligen. Jag skall icke attenda på det. Jag bryr mig inte ifall folk blir besvikna på mig, igen, men orka göra det. Jag gillar den nya designen och allting med facebook är bra so far. Plus att det finns folk jag vill prata med *hint hint* Haha.

Jag ska nog hem till mamma och kolla ifall jag har fått brev idag, efter skolan. *FnizZz*.

Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag saknar dig med Snäckan <3 Vi ska prata så muchodeniro alltså. Lisbeth följer med också :)

2008-11-17 @ 15:18:55
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hahaha okej :D:D

2008-11-17 @ 15:23:00
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0