There's nothing to see.

Även fast jag har wajnat om att vintern/snön suger och så, så menar jag det inte fullt ut. Det är väl mysigt, ibland. Fast det kanske inte är så mysigt när man får snöflingor i hela fejjan, halkar och blir attackerad av folk osv. Men yäh, får väl njuta av den så länge den varar och hoppas på en snöig jul, yesbocks! Hänt något kul idag? Nej typ inte. Idrotten sög, alltså rugby är inte sådär jättekul må jag säga och uppvärmningen var inte mysig alls, iaf inte enligt mig. På engelskan så hade jag förberedande skit inför nationella i engelska, det var fan superenkelt. Att snacka om en vanlig dag liksom, come on?! Blir det inte svårare? Shit. Lite motstånd vill man ju ha. Jag känner mig tvungen att berätta att jag halkade när jag skulle gå uppför backen till huset idag. OFTA MAN INTE HALKAR, YEAH?! Fy fan. Det var bara att springa hem och ta av sig alla blöta kläderna, grr ofc. Jag kom fram till att det har kommit typ 2 dm snö idag, det är inte mysigt någonstans, serri. Usch. Måste också säga att jag har hittat en nackdel med att ha pappas new york city jail-tröja på idrotten - när man gör armhävningar eller whatever så ser det ut som man har gravidmage. När jag kollar på bilden jag kommer lägga upp här inom några sekunder så kan jag se hur jag kommer se ut när jag är pregnant, eller något. Inte så pjåkigt, eller? Haha usch. Nej. Barn, nej. Och juste! Sperk försökte kasta snöbollar på mig idag, han failade. Lukas failade inte. Min arm blev helt dyblöt. Jag sparkade Sperk (haha) innan spanskan, han deservade det. <3


Btw. Jag vet att ni älskar bildkvalitén för jag älskar ju min mobilkamera så mycket.

Kommentarer
Postat av: thomasss

väldigt kreativt inlägg där Sofia, forsätt så, mvh



thomas - 53

2008-11-24 @ 18:14:32
Postat av: thomasss

bra bby.

2008-11-24 @ 18:17:06
Postat av: Mathilda

Alltså, jag vill bara slå dig nu. Ofta man är supersexig när man tränar? ta åt sig av tröjgrejen



Björn har klippt sig! :D



Iaf, saknar dig. Puss

2008-11-24 @ 23:19:29
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

HIT ME!



OMG, hur då? D:



<3

2008-11-25 @ 08:15:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, på bilden där i budohallen, är det inte han i blått som jag tafsade på? xD



Kärlek på dig, gums <3

2008-11-30 @ 14:53:04
URL: http://cfuk.blogg.se/
Postat av: Sandan

Tafsade på? XD hahah wtf :D



Puss<3

2008-11-30 @ 16:16:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0