You are my life now.

Fredag:
Först var det bestämt att jag och Mathilda skulle festa i Bålsta, men det blev lite strul med det så vi bestämde oss för att (till en början) stanna hemma. Sen tyckte Mathilda att vi skulle leka med Daniel, Hoggie och Rille Pralin. Jag ville egentligen inte det men det var väl ganska chill att göra något annat på en fredagkväll än att bara sitta hemma. Vi kollade på V för Vendetta och lite av Saw 3 hemma hos Daniel (jag gillar fortfarande inte den saw-filmen - överdriven) Mathilda och jag kom hem runt halv 2 och gick direkt och käkade (nomnomnom) och därefter somnade vi typ. Ganska chill Fredag, after all.

Lördag:
Nice dag/kväll/whatev må jag säga! Vaknade av att Carina hojtade att det var frukost och käkade därefter frullebulle med das family. Mathilda hade planer att plugga med Issa men så blev det inte, tillslut. Det var planerat att vi skulle dra till centrum och därefter träffa Daniel och Rille men Rille hade dragit till stan och jag orkade inte vänta. Det blev lite extra bussåkning, till Norra Sköndal och tillbaka - inte det trevligaste och vi missade bussen. Tyckte att det vore jäkligt smart ifall vi skulle åka till Orminge och ta bussen därifrån.. Självklart missade vi den och var tvungna att gå hela vägen hem och det tog  väl 30 minuter, usch. På kvällen var det Böffhuset och Twilight som gällde. Mathilda bjöd på middag, puss på'na! Det var typ, extremt jävla trevligt. Jag måste säga att FILMEN VAR HUR JÄVLA BRA SOM HELST OCH JAG ÄR KÄR I ROBERT PATTINSON/EDWARD CULLEN. Var bara tvungen att se trailern nu när Mathilda hade dragit och fy fan vad jag ryste, igenom hela däremot! Gash. Världens bästa film ever. När Andreas vaknar så ska jag be honom ladda ner den och bränna ut den så jag kan se den ngra ggr imorgon eller ngt. (: Herregud. Aa..


Tack för en underbart bra helg, bästis <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack själv för skitbra helg gumman! <3



p.s, Kollade om filmen finns att ladda ner och det finns den inte.. buuhhu :'(

2008-11-30 @ 13:34:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

<3 (:

Jo jag med ._. Fy fan vad dåligt.

Jag funtar på om jag ska köpa den när den kommer ut istället. :Q

2008-11-30 @ 13:40:08
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: mattan

Ja, hohohoh :Q

2008-11-30 @ 19:05:12
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: maggie

Han är fucking snygg!!

2008-12-06 @ 23:41:04
URL: http://magdalenaas.blogg.se/
Postat av: Sandan

EXTREMT!

2008-12-07 @ 22:17:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0