You caught my attention.

Gick och la mig alldeles för sent. Serri, typ klockan ett. Jag måste sluta snacka med Spencer på skolkvällar, jag måste sluta smsa till typ sent efter att jag stängt av datorn och jag måste börja plugga mer. Jag känner mig typ död nu, trött som jävlafan och det finns inge yoghurt hemma så jag får nöja mig med en lussis till frulle, och det är inte spec fiberrikt och skit, eller hur? Får köpa en macka i kiorren när jag kommer till skolan. Det är skönt att jag inte bor 54 mil ifrån skolan nu. Min buss går 08:43 och jag börjar 09:20, jag kommer komma i tid. Om inte snökaoset ställer till allt. Karin har typ luciarep nu på morgonen så jag kan inte träffa henne på morgonen och sällskapa med henne till skolan.
Vi ska till Cosmonova efter lunchen och se någon film om Svarta hål. Dvs att vi slipper No:n och So:n - my lucky day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0