You're everything I want cause you're everything I'm not.

Mitt liv är så undebart just nu. Seriöst. Fyfan vad bra jag mår. Allting är bra. Ingenting går fan fel.
Egentligen så vet jag inte vad jag ska blogga om. Kände mig bara tvungen att skriva.
Känns ganska bra att skriva iaf ett inlägg per dag. Annars blir det liksom, tomt. Och tomt är inte bra. Nä.

Jag önskar att jag hade fler läsare.
Nu snackar jag inte om att jag vill ha lika många läsare som überbloggarna. Då skulle de bara bli fetzdissapointed ifall inläggen sög.
Men, lite fler än typ 10/dag skulle uppskattas. Och hur fan ska det gå till? Nä inte vet jag.
Får la lära känna nytt folk så jag kan tvinga dem att läsa bloggen. Hihihi.

Håkan Hellström - Vaggvisa för Flyktbenägna
Där har vi en bra låt, folk! Ladda ner, lyssna och njuuuuuuuuuuuut.

Pussssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0