Back breaks with every mile

Hösten är sweet, isn't it? Alla mysiga färger, kvällarna, morgnarna, doften?
Det enda negativa är nog regnet.
Eller.. Det är mysigt ibland. Oftast när man sitter inomhus, framför teven med en kopp te, invirad i en filt.
Hösten och vintern, de bästa årstiderna enligt mig.

Jag har varit hemma idag. Så jag har inte kunnat gå ut och njuta av vädret.
Hade planer med Karin. Vi skulle fota massa och så skulle jag gå hem och ta kort från Skurubron.
Om jag har tur så blir det av imorgon istället. Ska tjata lite på henne och se hur det blir med det.

På Onsdag så drar jag till pappa, alltså imorgon.
Det var jättelänge sedan vi träffades och vi har bråkat en hel del sen slutet av Juli så, ja.
Jag saknar honom och allt i Tyresö, jättemycket. Håll en tumme för mig!
Ska förhoppningsvis stanna där i minst 2 veckor så jag kommer inte ha tillgång till internet lika mycket som hos mami.
Men det löser sig, det löser sig!
xxx


Kommentarer
Postat av: Mattan

Hösten, regnet och luften, helt splendid <3



Tyresö blir bäst bby!

2008-10-14 @ 22:42:53
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Lätt :D:D

2008-10-14 @ 22:57:00
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0