But I'm Luke Skywalker

GOOOODMOOOORGOOONNN! :D

Vänteliväntar på att mami ska bli klar så hon kan skjutsa mig till Orminge Centrum, så detta blir ett kortfattat och tråkigt inlägg. <: Tråkigt är det alltid, men inte kortfattat, kanske ^^,
   Idag kommer Johanna, Juden och Daaaviiidd till Stekholm, ohyes! Fan vad najs det kommer bli, yahh <:
Johanna ska slagga hos mig ikväll. Så vi kommer återuppleva våra dundermysiga nätter då jag varit övertrött och läskig och då hon bara har skrattat hos mig som en jäkla gnu. Men aa, det kommer bli skittrevligt (:
    Igår pratade jag med Bassebasse i typ 1½ timma, minst. Kom fram till att det var trevligt som fan och att vi borde göra det oftare. Så så får det bli (:
Honom ska jag oxå träffa lite kort idag. Faktiskt så saknar jag honom lite ;O yehhp.

LIVET ÄR BRA, FAN, DET ÄR DET.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0