Can't seem to find my cool



Alltså grr.
Han är så J Ä V L A snygg.
Jag vill se Red Dragon nu. Eller, The Illusionist. Helvete, mmh.



Just nu så lyssnar jag på Mozart. Jag vet, geeky enligt de flesta. Men ofta att man inte uppskattar klassisk musik?
Wellwell. Requiem Lacrimosa är i alla fall väldigt, ja, vacker.
Borde fan se Amadeus. Såg ju inte den på musiken, vet inte riktigt varför. Karin lyckades övertala mig att sitta i något annat rum och spela in crapig musik.
Uäh.

Inga planer för kvällen alls.
Ska antagligen se Varg med pappa ikväll. Annars ska jag spöa Andreas i Mariocart eller försöka klara Excite Truck på Wii. Fy fan vad kul det är.
Jag har blivit beroende tror jag.
   Imorgon är det plugg som gäller. Mattemattematte, woho!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ooh Excite truck, det rockade ju du och jag på :D

2008-10-18 @ 21:24:24
Postat av: Sandan

Haha lätt att vi gjorde :D:D

2008-10-18 @ 21:25:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0