Du stack ett hål i min kevlarsjäl.

Så länge hjärtat mitt slår
så minns jag dig när
du stack ett hål i min kevlarsjäl
och så blev du mitt sår
och jag blöder ihjäl
kom gör ett hål i min kevlarsjäl



Igår var jag med Mathipathi i stan
. Knallade runt, kollade i affärer, prövade fula jackor, hittade najs grejer på H&M och Åhléns.
Hann dessutom säga hej till Johannesbby som kommit upp från Gbg (:  Hade fan saknat honom ganska rejält. Elin var ofc oxå där :* Hon kom på att hon skulle på In Flames-konsert så jag och Mathilda bestämde oss för att följa med henne hem och hämta den.
Vi skulle egentligen dragit till Annexet direkt, men vi stannade i Vh ett tag, käkade Ben & Jerrys och lyssnade på Sign(?). Det var mycket trevligt må jag säga. (:
   Efter att ha lämnat av Elin utanför Annexet så drog jag och Mathilda och tog tuben och åkte hem. Ännu en underbart tråkig hemmakväll, mmh. <3
Eric och Jake underhöll mig, så det tackar jag för. Annars hade jag nog avlidit ngra timmar tidigare än vad jag gjorde.

Idag blire slagg hos Mathilda. Ska antagligen träffa Johannes och Elin igen, och kanske Bazziboi. Får se om man lyckas övertala honom om att följa med till Sollentuna.

Baiaiaiaii!

Kommentarer
Postat av: jajaja

MAN IN BAND IN MAN IN BAND!

2008-10-31 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0