Fifty thousand tears I've cried.

Såååååååååååååååååå.
Skippade nätet igår kväll, snackade med Bazziboi istället - trevligt! Vi har kommit fram till att han är min nya snackaitelefon-buddie, eh.. najs! :D

Men ja.
Jag kom nyss hem från Posten. Var på intervju and stuff. FYFAN VAD NAJS DET VAR, typ.
Kom dit (pappa släppte av mig) och ställde mig och väntade på att klockan skulle bli tre då en tjej vid namn Amica började snacka med mig (Woh!) och ja, vi "hängde" under den tiden då vi var där.
Snacka om najs ifall båda kirrar jobbet på lovet så man har någon lite halvtbekant att umgås med.
Valde att jobba kvällar med tanke på att jag redan börjar jobba den 12e Dec ifall allting går bra och jag får jobbet. Vore fan fett najs med lite extra cash.
Så önska mig lycka till och håll en tumme! Svaret kommer i mitten av November och jag veeerrrklliiiigggeeen hoppas att allting går bra.

Snart ska jag dra hem till Mattan och leka med henne en kortis. Tror jag.
Eller så är jag hemma till halv sju, då ska jag möta Björnis och kolla på Mathildas körkonsert D: i 1½ timma så jag hoppas att det är värt att åka till Tyresö Gymnasium då jag egentligen borde plugga till matteprovet som vi har imorgon D:

Yehhyehh.
Längtar till Lördag lördag lördag lördag. Yesbox. Hoppas allting löser sig.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: mathoe

Hoppas du fåre bby! Huhuhuu <3

2008-10-24 @ 10:13:51
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0