Floating around in ecstasy

Är på Queenhumör idag med har jag märkt.
Men det finns ingenting negativt med det, inte alls.

Har inte gjort mycket alls idag alltså.
Kollat på Shaun of the Dead (kan hålla med Magasinet att den är VÄLDIGT bra!), suttit lite vid datorn, smsat lite med Bäzzibabe och pluggat matte.
Ja, Sandwall har pluggat! Matte dessutom! Jag känner mig duktig.
Ska plugga mer ikväll har jag bestämt. G-prov på Fredag liksom (need to be prepared!)

Blir dessutom promenixx med syster ikväll (: Ska tvinga henne att följa med till Tyresö c och kirra te! Pappa köpte något läskigt (ananas/vanilj) som luktade myggmedel D: inte bra alls! Det smakade typ, skumt.
Så nej. Det kan jag inte sitta och knarka när jag pluggar/slöar/whatev.

Nu ska jag nog duscha, tror jag.
Fan vad jag bloggar mycket på dagarna. Hihi.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0