I dont thirst for more

Att ligga hemma och vara sjuk börjar bli relativt tråkigt nu kan jag säga.
Förrförra veckan så var jag hemma i 4 dagar och nu har jag varit hemma i 3. Känns kind of jobbigt nu när jag vill att skolan ska fungera.
Min engelskalärare och s.k kontaktlärare börjar t.o.m oroa sig över hur jag har det och om jag verkligen bara är sjuk.
Vilket jag faktiskt är.
Jag vill inte skolka.
Även fast det är skönt, så vill jag gå i skolan.
Känns konstigt att ens säga att jag vill det men det är fan sant.
Jag vill kunna komma in på det programmet jag vill och den skolan som verkar bäst.
Kommer va tvungen att arbeta hårt som fan nu när jag kommer tillbaks.
Förhoppningsvis ska jag till skolan imorgon. Får se vad pappa tycker. För jag vill fan inte va sjuk längre.
Jag vill inte.

Har fotat lite idag med.
Dock blev det bara tråkiga bilder på min katt, igen. Men hon är så söt
och det finns fan ingenting annat att fota här i hemmet.
För hur kul är det att fota blommor? Jag får ju inte gå ut heller. Så inga höstbilder.
Karin har lovat att fota med mig om jag kommer till skolan imorgon.
Får hoppas att jag blir bättre tills dess då.
Snälla. BLI FRISK SOFIA, FÖRIHELVETE.



Saphira är så jävla SWEET
<3

Kommentarer
Postat av: Mathi

Se sure is!

2008-10-15 @ 20:22:35
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0