I hang my head and cry

Yeah, Lördag!
Jag är trött, trött trött. En viss Sebastian väckte mig klockan 12, jävla hora. >:

Så igår, vad hände då? Ja..
Lekte med Mathilda vid Slottet, fotade and stuff. Drog hem till henne, fettade oss massamassa! Gottigott :* Så träffade vi Hoggie, Daniel och Magasinet aswell. På vägen hem träffade jag älsklingsparro, Linnéa, Mandis och Cassy - trevliga flickor!
Men aa, kom hem runt 1, satte mig i Andreas rum och spelade Excite Truck och Mariocart på Wii, ganska trevligt faktiskt! :D

Idag ska jag, INTE GÖRA NÅGONTING<3 Fyfan vad skönt.
Ska bara va hemma och slappa, inte gå utanför dörren föränn.. Antingen imorgon eller på Måndag. Helst Måndag.

Jaja! Puss! :D











Sesseh momah!

Kommentarer
Postat av: mattan

det var riktigt härligt kul igår bby, fler dagar på slottet pl0x? (: Skönt att inte göra något alls! jag ska plugga :( <33

2008-10-18 @ 15:34:22
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Flera dagar på slottet it is! Vintern here we come liks <:

2008-10-21 @ 19:45:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0