I recalled your laughter

Nu har Mathilda dratt hem, buhu.
Trevlig fredagskväll och lördagförmiddag, yes indeed! Kollade på Into the Wild igår - ganska skum film, men snygg kille i huvudrollen, plus Vince Vaughn, nomnom! Såg dessutom Phantom of the Opera, pusssssssss på den. Fyfan vad underbar den är och fyfan vad snygg Gerard Butler är, dock inte snyggast i den filmen, men äh. Massa drool blev det iaf.
   Vi bakade tyvärr inga chokladcupcakes i helgen, men det ska jag göra så fort mamma kommer hem från Ica Määääxi.
  
Jag kan dessutom säga att jag är väldigt väldigt sjuk, igen. Fast den här ggn såäre inte halsont n'stuff. Nu äre hosta, nästäppa och no voice som gäller! Får hoppas att jag verkligen blir frisk tills på Måndag, då är det Hk-prov som gäller, så håll tummarna för mig!

Känner att jag måste be om ursäkt för den här dåliga bloggen. Jag suger på att blogga. Vet inte ens vad jag ska skriva om. Det blir bara som en väldigt dålig dagbok. Plus att jag knappt fotar längre, måste fan skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0