I'm not the one

Trött. Sliten. Halvförkyld (ja, fortfarande) och inte alls på plugghumör.
Hade hål i 3 timmar idag, HUR JÄVLA SKÖNT ÄR DET?! Fyfan. För mycket.
Jag och Karin satt hemma hos henne. Kirrade lunch, bakade havrebollar och kollade på 1½ film typ. Minns varken vad den första eller den andra hette, men de var ganska bra antar jag.
   Imorgon har vi noprov. Tydligen ett prov som man inte kan plugga till, men det är ändå skriftligt and stuff. Inte pepp alls. Kommer antagligen faila som fan, så jag får hoppas på att frågorna vi ska svara på är relativt lätta eller iallafall på min nivå.

Idag kommer Chrippa hem, honom har jag fan inte träffat sen i mitten av Juli. Scary shit.
Baiai!


Kommentarer
Postat av: MathilDosh!

hihi, myspysbild! Snart JUL! :D

2008-10-21 @ 17:58:50
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Längtar verkligen till julen! :o :D:D::D

2008-10-21 @ 18:05:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0