It all comes back to me in the end

SANDWALL'S IN TYRESÖ, BITCHEEEEES N' HOEZ.
Även fast Tyresö är helt underbart, fint och cozy så betyder det inte att allt är positivt.
Min buss till Nacka Fouuuwrom imorgon går klockan 07:09, ganska myspys, aiiiight?
   Jaja. I'll find a way to get there in time! D:

Jag är fett hajpad!
Känns som att det är Fredag imorgon. Men det är det inte, så fuck!
Helgen lär bli.. Lugn. Seriöst.. Jag ska typ, städa rummet, köpa lite grejer och.. umgås med familjen.
NÄSTA HELG FÅR DET FAN BLI RÖJJJJJJ. Hihi, ja jag är fjortis.

IMORGON SKA JAG ELDA SAKER MED MATHILDA, FETT PEPP INFÖR'T ALLTSÅ.
Nu orkar jag inte blogga mer.
PUUUUUSSSSS.

Kommentarer
Postat av: MATHI

DU ÄR HYPER, VI GILLART!

2008-10-15 @ 22:08:40
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

JASÅ? ;D

2008-10-15 @ 22:13:33
Postat av: MATHILDA

YEAH BBY!

2008-10-16 @ 08:11:15
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0